Tuesday, December 11, 2007

Glimtar!






tja tja tja! eller som pappa säger tjabba tjabba tjabba! ska flyga till stockholm om två timmar. ghahhaaa! men jag ska inte dö. jag kan flyga, jag är inte rädd! varför är jag rädd? förslag kan lämnas på komentarsidan.






nu lämmnar jag malmö för i år och nästa gång jag kommer hit har jag firat jul, montrat på nyår, varit i singapore och har bara två dagar kvar till ledarkonferensen. helt stört! tiden springer bort... ja tänkte lägga upp lite bilder här från hösten som gått...
Från Nordic till allt strul med lägenheten till teamet till alla resor och grupper och ungdomar och möten.... har varit en verkligt rolig höst och jag hoppas på våren också!
Hat gött!

1 comment:

Anonymous said...

hello hello emma!
tack för det goa greppet sist.. sexy;)hahah.
kram madde wernersson

madeleinewernersson.blogg.se