Monday, December 03, 2007

allting har ett slut!


Tack och lov för det! det har varit en liten tuff tid här det senaste. mycket som ska göras, en del press och många tankar inför framtiden, endel sömnlösa nattetimmar men allt det börjar lösa sej. mitt största problem just nu är att vår skrivare och internet krånglar. skruuuutt! jag blir så tröööttt! men det är väl bara att ordna på någe vis. Det som känns väldigt bra nu är att det snart är jul, kollar på julkalendern på nätet och äter lydigt min choklad varje dag... milla kommer på måndag och det känns bra. hej hej milla! ska bli kul at du kommer! milla har tänkt att vi ska göra den första stora ng-satsningen ute på stan. nämligen dela ut nåt (utdelningar är väldigt poppis i ng-samanhang) på nobeltorget på Nobeldagen... vi får se vad det blir..


Igår var jag lite social igen. det går i vågor det där. var på hemgruppen ialla fall (ibland låter det ju som typ fattigjonen..hemgrupp liksom) men i alla fall, det var jättekul. skrattade mycket! annars är det fullt upp med att planera julklappsinköp och sådär. har till och med bakat knäck! (stina och becca har bakat knäck)...


bra bra! är lite avis på arash och joel som är i england och julshoppar! jag vill också! ska ta och åka dit i vår, right eva och milla?

2 comments:

Anonymous said...

Yes absolut! I'll come,och nobelmiddag ska det bli! : ) Yes, det ä rint eomöjligt att det bli england i mars!du vi sägar så,ses om typ ett dygn eller två!? Milla

Arash Blogg said...

Oh Emma, tänk va duktig du har varit i höst, är så gripande stolt över dig gumman!!! Hoppas vi ses nått över Jul, ja men det gör vi ju och jag ska ju till Singapore (!) så då får vi en hel del tid oxå hoppas jag. Saknar dig och ser framemot att ses, bless/a