Tuesday, December 18, 2007

I'll be home for Christmas

Ja, Emma jonsson har nu landat hemma i fkp. Dagarna i uppsala var jättehärliga men hektiska. jag klippte ollies hår mitt i natten, allt för att få henne tjusig till julfesten. det var det ena med det tredje som behövdes fixas och jag gjorde mitt bästa. men jag måste nu säg att det känns bra att vara hemma. ska baka julgodis idag vilket är ett stort steg för mej. jag är ingen bakmänniska men jag känner att jag behöver utveckla denna sida av mej...




Dessutom har jag pyntat min julgran och satt upp alldeles för många saker som blinkar, lyser eller glittrar i mitt rum... det är så det ska vara helt enkelt....julen är äntligen här igen och jag ska verkligen njuta. OCH! det glömde jag. jag flög till stockholm i tisdags. lyftningen var lite jobbig. Milla satt och asgarvade åt mej... "förlåt att jag skrattar, förlåt att jag skrattar" var det hon sa under hela lyfningen. men sen gick det bra...stolt jag är!!!
Detta är btw lite bilder från när elina var och hälsade på mej i malmö. det var en underbar helg med mycket ljus och pys...hon är underbar ibland, syrran min...men, ha nu underbara dagar innan jul och minns jesus mitt i allt. utan honom skulle inget av detta vara till...



1 comment:

Anonymous said...

hej hej emma! vad skönt att komma hem till hemtrakterna.. jag ska hem på fredag.. grejen är den att vi kommer ju faktiskt vara nära varandra under julen. kanske kan styra upp en fika sådär privat utan att ng är inblandade?? kram madde the rocker!