Wednesday, February 28, 2007

Idag bloggar jag om typ allt

Sitter här på kontoret och tittar ut i gråa Malmö. Det regnar och jag får panik. Seriöst. Jag blir deprimerad av väder. Men men. Ska gå och gymma idag och det är jag så glad för. Tänk egentligen vad mycket det finns att va glad för. Ett springband, tricepsmaskin, bicepsmaskin, ryggmaskin, magmaskin, rumpmaskin...you name it! Ne okej det kanske låter nördigt, vi byter ämne.

Har ni hör den där historien om mannen som trodde han va en skåning fast det var han inte, han bara visste inte...ne okej...

God mat idag. Köttfärs-bacon-purjolök-gryta med makaroner. Arash försöker göda mej och hävde på mer mat när jag redan var mätt och, nej "jag kunde inte alls avstå från att äta om jag hade velat" som några av er säkert tänkte....

Jag har hittat en ny hobby också, nämligen att gå in på affärers hemsidor och låtsas att jag ska köpa massa skor och blusar och klänningar och nya väskor...

Idag har jag bakåtslickad hästsvans... Ingen höjdare men jag ska tvätta håret ikväll. Ikväll händer förutom mitt tvättande av hår en annan rolig grej nämligen LOST börjar JIPPIE! TVTVTVTVTVTV! Skulle vilja hälsa till min syrra just nu... Hon om nån förstår kärlek till tv i dom där stunderna man verkligen behöver dom.

Hörrni, jag är inte på blogghumör idag... Ses nån annan gång!

3 comments:

Anonymous said...

JA! lost, dhw, er, anna pihl och topmodel! i understand, believe me.

Anonymous said...

Heej! Kul att du kikade in på bloggen =) Jobbjobb idag och lite i helgen för min del. Hoppas du hare bra! Min mail: kvackmyr@hotmail.com ,,,har jag verkligen missat att ge dig den? hehe. Ha en kanon-helg,emma!

Anonymous said...

Jag håller så med...kärleken till TV..haha...den finns där vissa stunder och man kan inget annat än att ge sig för dem...=D