Sunday, January 21, 2007

Back on track


Hej på er! Nu är On the Road avklarat och även en underbar SSS helg. Alltså Skolan Staden Sverige helg som vi kallar våra ledarhelger för. Det har varit så grymt kul att fått ha träffat alla dessa underbara människorna! Skolkonserterna har varit ljuvliga och nu är jag så trött som jag aldrig varit förut men glad och lycklig. Denna veckan har jag växt som människa och utvecklats och det känns så bra. Har också varit grymt kul att få träffa konsertteamet igen. Det har skrattats många skratt och skämtats och kramats och allt möjligt bland oss allihopa och det har varit en underbar stämmning. Ni kanske hör att jag låter lite väl euforisk men ja... jag känner mej euforisk. Nu ska det bli spännande att höra vad alla ungdommar kommer göra ute på sina skolor. Det kommer bli en så bra vår denna våren...

Skriver mer nån dag då jag är mer vid mitt sinnes fulla bruk.

2 comments:

Anonymous said...

Åh Emma! Så det gick bra med allt snack och så? Det tvekar jag i och för sig inte en sekund på att det gjorde:) Puh, ja, jag måste säga att det ska bli gött att sätta igång med både SSS och konsertvecka, man har liksom planerat så mycket inför det så det ska bli kul (och läskigt)att det äntligen händer.

Hoppas du får återhämta dig nu:) Sköt om dig och ge dig själv en Jättekram från mig!

/Anna C

Linas said...

ja sa ju hela tiden att det skulle bli kanon!!! för jag visste att du skulle fixa det hur bra som helst...

nu väntar jag på vecka 6, för då ska jag få träffa dig igen...

/Lina