Sunday, January 14, 2007

The answer is blowing in the wind


Ja nu har orkanen kommit till södra sverige. Det blåser väldigt mycket nu faktiskt. Känns ju verkligen jättebra att vi ska ut och köra i detta vädret. Varför är det alltid så att så fort jag är jättenervös inför någonting så blir det alltid jättemycket värre av t.ex. trafikgrejer. Jag är en såndär människa som tycker att man ska ta det väldigt försiktigt när man är ute och kör, köra lagligt och så. Och om det är så att man varnar för att åka ut idetta vädret så ska man liksom ha den mentaliteten att resan kanske inte kan genomföras precis då man hade tänkt eller på samma sätt som man tänkt.

I alla fall, med orkan eller inte, börjar On the Road idag. Nu är det dags asså och det ska på ett sätt bli väldigt skönt att sätta igång. Jess box... Vi kommer vara borta nu några dagar och nästa helg har vi ju en ledarhelg. Den ska bli grymt intressant och grymt kul! Att få "skämma bort" alla våra unga ledare och få lära känna dem lite bättre och så.

Idag vill jag hälsa till min underbara familj som jag saknar otroligt mycket.

2 comments:

Anonymous said...

Det vore nog inte fel att åka i morgon,Växjö finns nog kvar då också.
Kram morfar

Anonymous said...

JAG SAKNAR DIG!