Sunday, November 19, 2006

I'm on my way...

Tomorrow is the day when it will happen! Vi ger oss ut på Ny Generations första tvåveckors non-stop turné! Det ska bli kul jag ser med förväntan fram emot allt som kommer hända. Vi kommer träffa massa nya människor och kommer säkert ställas inför många hemska situationer men kommer nog få va med som saker vi aldrig trodde skulle hända. Jag har verkligen förväntningar på min Gud. Att Han när Han äntligen får chansen ska använda mej att göra bra saker. Först imorgon ska vi vara i Nybro. Pastorsträff och sedan ett möte med alla skolgrupper i Nybro på kvällen. Sova i kyrka den natten och sen vidare uppåt. När vi kommer hem är det december. Det är lite konstigt. Julen kom i år igen liksom.

Med tanke på att jag kommer leva i och från bilen från och med imorgon vet jag ej när jag kommer kunna sitta vid sånna här nymodigheter som en dator. Mina kära läsare får därmed hålla tillgodo med detta ilägg tills jag kommer åter och kan berätta vad som har hänt under resan. Jag skulle dock vilja uppmana er alla att kommentera! Det finns nästan inget roligare än när jag har fått ett nytt inlägg så snälla, skriv! Skulle gärna vilja ha lite förslag på bra julklappar. Den ultimata julklappen, vilken är det?

Blässings

6 comments:

Anonymous said...

Jag tror du kommer som en frisk fläkt till skolorna Emma...
Emma tillsammans med DHA det kan ju inte bli annat än bra.
Synd att vi inte ses i jul och att vi missar julklappsleken..
kram

Anonymous said...

Go Emma!!! Go Emma!!! Go Emma!!!
Don't stop just go Jä Jä!!!
En sång som jag just skrev till dig. Du kan ju sjunga bäst du vill, eftersom det ännu bara finns text till sången.

Anonymous said...

Kör hårt polarn! Wow, det kommer bli grymt I just know it! Gud kommer använda dig stort!

Julklappstips: gör som jag å Jo, åk till Odal och köp 10 kilo vetekorn och gör sånna däringa värmekuddar!
Tjing
/Anna

Samzonite said...

Årets hetaste julklapp: Ett leende! Skulle sitta fint på många ansikten här i huvudstan!
Nu blev ja djup... =)

Linas said...

emma.. det kommer gå så bra! längtar till 17/12 när jag får se dig nästa gång!

Anonymous said...

Hej gammel kusin emma! Det är bara valle som vill ge dig en slemmig puss och tacka så mycket för kortet!!. Syn att du inte var med på min födelsedag vi åt massor av fika:) Vill du veta lite skvaller så kommer min kusin hem i jul så då kan ju han vara med på julklapps leken.
(Mamma hälsa oxå)