Friday, November 17, 2006

Bio


Då var det dags för ett biobesök. Flags of our fathers blir det ikväll och det ska bli mysigt. Dagen har varit lugn eftersom vi har jobbat på så denna veckan. Det är nog tur det eftersom vi ska ut och resa i 10 dagar på måndag. Det ska också bli kul att komma ut och träffa alla ungdomar och prata med ungdomsledare och få jobba sej slut ett tag. Vi har ju inte varit ute och rest så jättemycket på skolorna eftersom vi har haft nordic att tänka på. Tänk! Sen när vi kommer hem är det bara två veckor till jullovet och då har vi liksom gjort hälften av teamåret. Konstigt! Livet är så konstigt!

I helgen ska jag bara slappa! Ska bli rätt gött faktiskt. Har sovit så dåligt hela denna veckan. Vet ej varför... Annars är hjärnan ganska så tom just nu.

2 comments:

JO said...

Jamen Emma... Hej! Hur är det? Allt väl I trust. Ja ville bara titta förbi och säga hej, och att jag saknar din blonda kalufs här uppe i norr! För här finns ju ingen Emma. Och som jag har letat, men nej. Ingenstans. Jag får nog allt göra som en toanödig man i en trafik kö, hålla mig. Så ses vi ju i alla fall till sist vid juletid. Men du? Ha det så fint så länge! Vi ses!

jo.

Anonymous said...

jag måste säga att du valde bilden som visar mig från min bästa sida haha=) undra om inte bilden med mitt fladdrande hår vore bättre än den med min wannabe simba man haha:P lycka till på er roadtrip runt skolorna! kram!