Monday, September 11, 2006

I only say wow, wow, wow

Tjena mors! Nu märker man att Nordic kommer närmare med stormsteg för nu kronglar allt! Ok, kanske inte riktigt allt men det känns så. Helt plötsligt kan inte Melker ta emot faktura och Sven-Tomas vill inte va me längre och här sitter jag förvånandesvärt lugn och fin. Ja dagen har liksom rullat på idag och vi har fått gjort ganska så mycket faktiskt. Sara och jag har varit på vår första gruppträff och hur kul var inte det! Tjejen vi träffade var hur cool som helt och det var verkligen en urmysig stund i varma Malmö (jobbigt! jag har bara snygga tjocktröjor typ)... Ja hur är då stämmningen i teamlägenheten... Joel har spenderat oroväckande mycket tid framför datorn för att knäcka rekord på ett spel som typ bara han har spelat och Arash bara sitter och fnissar framför en annan dator. Sara och jag kämpar mot magkatarr och stress och Sara är typ hur duktig som helst. Vi har även hunnit tvätta lite idag och det känns skönt eftersom vi kommer vara borta ganska mycket framöver...

För er som bor i Falköping kan jag ju glädja er med att jag, den högste (jo mitt namn betyder faktiskt nåt sånt), kommer antagligen komma hem fredagen den 22 september. Då blir det lajbans vill jag lova! Ska bli kul att träffa hela tjocka släkta då speciellt mitt lilla lilla kusinbarn Valle som jag inte har bitit i på månader... Han är så go ska ni veta.

Förresten ska jag och Sara träffa en ungdomsledare imorgon. Hoppas det går bra och att hon blir helt såld på NG! Vem är inte helt såld på Ng liksom? Arash sa att hon (ungdomsledaren) förväntade sej att jag skulle predika två timmar om nåt med förhänget och det allra heligaste så jag har förberett mej nu. HA! Han skoja bara men hade han vart allvarlig hade jag sagt ja. Detta är utmaningarnas år så det skriker om det. När senast beställde jag 850 3-pack festisar liksom. Det är ju helt sjukt att en hel ungdomsorganisation litar på att jag (som har beställt sjukt mycket festis förut, not!) ska fixa det. Men jag tackar för förtroendet!

För att förmana mina läsare vill jag nu bara säga att be för mej de kommande dagarna och kom ihåg att uppmuntra varandra! Idag vill jag också dela ut två grattis; till min kära systeryster som fyller 17 år (17 år tror jag visst att jag var...) och till min kusin som har fått jobb idag! Love you both!

Med kärlek!

3 comments:

Anonymous said...

EMMA!!!!!!!! JA SAKNAR DEJ! ja vill oxa se malmo! ja vill krama dej tills du spricker!! ge mej supernova nu!

Anonymous said...

Åh emma, min lilla pluttesnutt!:) vad jag saknar dig och våra små samtal... ska ta och ringa dig en dag! Som vanligt är du bäst, snyggast och vackrast!/ taylor

Anonymous said...

Gullepluttesnutteplutt! det är din faster som talar: jag saknade dej på linis kalas! om man ingen Emmakram får snart så skriker jag. Skynda dej till mej när du kommer hem så jag kan sluta skrika. Du är den duktigaste och sötaste i hela Malmö, hoppas Malmöborna fattar det. Emil är inte långt ifrån dej, det vet du va? Helsingborgsbo är han nu mera. Va nu rädd om dej och ta väl vara på dina vänner Pussinussinutt faster mian