Monday, May 12, 2008

paranoid?

jag är en sån där person som ibland har svårt att skilja på film och verklighet... förra veckan såg jag en beck-film och den var ju spännande och så...lite för spännande. den var så spännande att jag nu tittar mej en extra gång över axeln för att försäkra mej om att den kvinna som jag utbrast "nämen stackarn!" åt i filmen inte ska komma springandes med en kniv mot mej, eftersom det visade sej att hon var mördaren... jag får för mej att av alla psykon som går omrkring här i stan så ska en av dom minst en gång om dan söka upp just mitt hus, gå upp i just min trappuppgång, stanna utanför just min dörr natten då jag just är ensam hemma... därför blir jag så lättad varje gång det är morgon och jag har sovit ensam, riktigt stolt över mej själv blir jag då!

1 comment:

Sara said...

Kan du inte blogga lite kära du? Jag saknar dig.