Wednesday, October 17, 2007

Höst höst höst



Nu är det verkligen höst i Malmö och fram tills idag har det varit ljuvlit väder! Oranga och röda och gula löv ligger överallt och allt är fint! Annars är Becca och jag här i krokarna och har idag rest i Lund och Landskrona. Imorgon är det stora listans dag och vi har gjort en fin lång lista med stora rutor att kryssa i när vi har gjort en uppgift. Sånt gillar vi, listor! Smaka på ordet llliiisstttorrrrr!

Igår kom jag även på att tiden går fort igen. Jag tände ljus och komoch tänka på att det var inte läng sedan Sara (min ex sambo) sa "nu behöver vi ju inga ljus längre, nu är det ju typ vår" och så insåg jag att jag helt missat våren och sommaren och jag beslutade mej för att det är dags för ljus igen. Snart är det jul! And how I long for Christmas! Nån gång ska jag blogga om bara julen... Om det bara ville bli november snart så att jag kunde få börja köpa julklappar med gott samvete...

No comments: