Thursday, December 14, 2006

Skön tjej



Inom NG är väldigt många människor sköööna. Ni förstår vad jag menar när jag säger skön person. Men min fråga till allmänheten idag är: Hur exakt är man när man är skön? Så där skön så alla bara säger med ett sånt där leende "Asså du ä ju så sköööön asså"...

Imorgon drar vi till Uppsala på julavslutning och det ska bli skööönt (förstå va ja menar) och träffa alla sköna människor... Så nästa gång jag bloggar är jag hemma i Falköping eller hemma i himmlen beroende på om Herren låter mej leva eller inte. De senaste dagarna har jag varit lite seg med allt arbete med On the Road och allt. Men jag ska jobba lite på vägen imorgon och om jag inte hinner klart då så fortsätter jag väl hemma... Men om jag sammarfattar denna höst så har det varit en spännande och utvecklande höst. Jag kan inte fatta att jag faktiskt har flyttat hemmifrån och har bott i en storstad i 4 månader. Jag är ganska ball (hellre ball än skön)... Men ialla fall så vill jag bara från Malmö önska en god jul och ett riktigt gott nytt år...

Glöm ej skänka pengar på www.live8live.com och make poverty history and make promises happen!

No comments: