Wednesday, November 15, 2006

Va säger du Lena, ska du ha en PANNKAKA?

Min syster ringer mej ganska så ofta... Och det är inget fel med det för hon har ofta mycket roliga saker att berätta och idag delgav hon att hon, against all odds, har blivit en bloggare. Det gladde mitt hjärta en kort stund tills jag insåg att hennes blogg kommer bli så mycket snyggare än min blogg. I min till synes oskyldiga lillasyster finns en datanörd, en datahacker och en dataobsessive människa. Hon lever sitt liv genom den där burken. Jag har liksom aldrig fattat det där med datorer och det har liksom aldrig tilltalat mej att ha lunarstorm. Syrran blev alldeles till sej den dan jag stolt annonserade att jag hade msn. Hon har redan kommit mycket längre i sin computerdevelopment än jag. Det kan man ju se på Elinas profilbild. Jag har inte ens listat ut hur man sätter upp profilbilden på sin sida!!! (Nej! Det är inte mycket enklare än vad man tror, jag har verkligen försökt men det går inte!) Men nåväl... Det som gör mest ont i mej är att höra pappa säga "Elina är faktiskt mycket bättre på att köra bil än du, hon hittar dragläget så lätt och är så modig. Hon vågar redan köra på de stora vägarna" Jaha men... jättekul för henne! Skämt o sido, jag unnar henne allt gott.

Vill bara berätta att jag igår fick bekräftat att vi lever i ett sketet manssamhälle :) Jag var ute och sprag och så mötte ja ett gäng killar typ7-8 st. När vi möts vänder sej den ena om och slår mej (ashårt) på rumpan! VILKEN GRIS! GGGRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSS!!!!!!! Kristen som man är vände jag bara andra skinkan till. hahah... faktiskt inte alls kul egentligen. Arash sa att om han hade vart med hade det blivit bacon av killen.

Dagens tips till er alla är att kolla in syrrans blogg:
www.nogg.se/elinae

Pöss och kräm

1 comment:

Anonymous said...

Hej, jag tycker att Arash skall följa med dig nästa gång du joggar! Han kanske kan behöva lite frisk luft också ;-)

Mera bacon!!