Wednesday, October 18, 2006

Vi drar till Malmö...

Ännu en Nordic avslutad och oj oj oj vilken härlig helg! Man skulle kunna säga så här att välsignelsen kom... Jag behövde inte laga mat, Joel behövde inte äta korv, Persson behövde inte fixa sovsalar och vi fick 18 nya grupper! Hur bra som helst! Ungdomarna är så mysiga... Vi har fått massa mail om hur roligt de tyckte att det var och hur peppade de blev och att de tycker om oss och allting! Känns huuur bra som helst... Det var roligt hela tiden och alla teamare har varit så uppmuntrande hela helgen. Jag har aldrig känt mej så uppskattad som denna denna helg. Typ i hela mitt liv. Sen var det så kul att få visa de andra teamarna vår lägenhet. På fredagkvällen fick vi för oss att åka till McDonalds fem i tolv vilket resulterade i att vi fick två kassar mat för 100 spänn, skitkul. Sen satt vi här och åt hamburgare till sent på natten med tända ljus och allting...

Jag har fått lite förfrågningar på min serie "Att kommunicera med män" och del 2 är på väg men jag måste vara säker på att all fakta stämmer först innan jag lägger ut det på bloggen. Just nu ligger materialet på ett konfidentiellt ställe och väntar på att publiceras.

Lost ikväll då...Så bra att teamledaren också har fastnat så slipper jag kämpa ensam mot fotbollen. Stackars Joel och Sara, men dom kan ju ta en månskenspromenad eller något annat mysigt så länge.

Om en stund lägger jag upp lite mer bilder från Nordic... Vill hälsa också till Wallis som är världens gulligaste och be om ursäkt till Elina för att jag inte ville prata med henne igår...Elina jag älskar dej...

1 comment:

Anonymous said...

jag älskar dig också