Wednesday, September 27, 2006

Wannabe!


Här är jag i vårt kök i Lisebergshallen under första Nordicen. Jag såg rätt glad ut ju. Jag känner även att jag fått till NG-stilen. Kanske lite väl snygg för NG men dom måste ju göra undantag ibland :)... Om mina vänner från Falköping hade sett mej den här dagen hade jag nog fått en och en annan kommentar som "va vad det vi sa, du blev hipphoppare!". Därför valde jag mina kläder noga ocg hade mina mest propra sådanna när gänget kom...

Längst upp där ser ni min kära teamledare pussa vår favvo-britt! Det var på en resa till Köpenhamn som detta skedde. Danmark för män tillsammans, så är det bara.

Nu ska jag gå och köpa en vinterkappa!

Med kärlek!

2 comments:

Anonymous said...

Emmma lilla plutttennnn!! Ultra-puss från stora kusinen! Värst vad du var bissy då! Lycka till!

Anonymous said...

Emma! Hittade din blogg nu och jag började nästan gråta. Åå, vad jag saknar dig!! Men jag blir så glad att du verkar trivas. Love you, honey!