Wednesday, February 20, 2008

pinsam jag är...


ja här sitter jag framför min dator och är förgrymmad på att jag inte kan skriva ut massa papper jag behöver skriva ut...skrutt... å sen behöver jag gör amassa saker som jag inte har hunnit. och det som känns allra jobbigast är sommarjobben. jag hatar, eller ogillar skarpt, att ringa och snacka sommarjobb med massa ställen. man känner sej bara sååå jobbig och det skaver överallt när man ska ringa liksom... bläääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men. solen går upp ändå och jag är positiv. jag är positiv. jag ska börja bli ännu mer positiv. det är ju vår i allsin dar... och! jag måste även få ur mej lite känslor. läste en bok härrom veckan och jag är en sån där person som blir vän med karaktärerna i boken och tycker det är jobbigt när en bra bok tar slut. och denna boken var verkligen gripande. jag var så himla sentimental och nostalgist när den var slut att jag inte visste vad jag skulle göra. tyckte det var lite väl att börja läsa om boken på en gång igen... så jag gick ut på facebook och sökte på huvudpersonens namn. och gissa vad! hon hade facebook! sen insåg jag hur patetisk och fullkomligen dum i huvudet jag är så jag stängde snabbt ner fönstret och forgot all about it!

ja. sån är jag. take it or leave it. (please take it)

5 comments:

Sara said...

I'll take it. :)

Evelina Axelsson said...

Sötis! Vi är alla sånna på nått plan.. eller många :P
Tack allra bästaste du för alla hjärtansdagkortet!!!Jag blev så glad att ja började gråta!
Puss puss från din Evis

Anonymous said...

Vad skönt att du är Emma och ingen annan, för det skulle bli svårt.
Åk till Rom det skulle du gilla!

En som vet

Arash Blogg said...

Deer Emma you are just the sweetest and the best Emma in the whole world, and I personally (on consider its a royal personally:) would take It any day! Love and hugs//bro

Anonymous said...

Man vill ju veta vad det var för bok.