Tuesday, February 05, 2008

Hur störd får man bli?


ja den frågan ställde jag mej idag... har erkännt för mej själv att jag har en tendens att stoppa fingrar i saker och rör och sånt... och det är himla dumt för jag fastnar alltid och det gör ont... idag när jag pratade med persson så stoppade jag, bara för att jag var nyfiken, i mitt ringfinger i en, håll i er nu, vattenkanna. ja och den fastnade och satt där ett tag och jag han lova etthundrafjorton gånger att jag aldrig skulle göra så igen. men nu när den kom av (vattenkannan, inte fingret) så har jag redan glömt smärtan, paniken och mina löften. kommer antagligen göra om samma sak nästa gång jag hittar ett passande rör.

2 comments:

JO said...

Och jag stoppar upp saker i näsan! Det är inte alls dumt! Vi är bara lite nyfikna, vi höjer även vår smärttröskel och lär oss knep för att sedan kunna hjälpa andra när de kommer i samma knipa! There is always a purpose... Hoppas allt är topp med dig annars! Va ett tag sen... Kramar i massor!

JO

Anonymous said...

Jaa! Du la upp det! Vad lycklig jag blir!