Sunday, September 02, 2007

Ett nytt liv

Ja hej allihopa. Nu blev ni förvånade va? Att det var ett nytt inlägg på min blogg... Ja det kunde man inte tro. Sen förra gången vi hördes har jag blivit teamledare surru. Det är grejer det. Nä men det är faktiskt hur kul som helst. Vi har precis kommit hem från Ribbingebäck utanför Uppsala och ska sätta igång med Nordic jobb. Wehooo! Det känns som det var ganska nyss vi jobbade med Nordic06 men det är ändå ett helt år sedan. I år är jag info-nisse och gruppreseansvarig. Hoppas inget går fel för då blir jag nog avskedad. Nä men jag hoppas på att kunna va duktigare med bloggen. Jag har varit slavig och inte tagit mitt bloggansvar. Men no more!

1 comment:

Linas said...

emma baby! jag missar dig. och när du säger jobba med nordic så längtar jag efter NG också. det gör jag ibland ändå, men du fattar.

jag hoppas att ni vet att jag vill vara med och jobba. kommer med en busslast med folk.

hugs