Tuesday, June 19, 2007

Bröllop, student och pojkvänner



Jessbox här kommer ett efterlängtat inlägg! För att förklara mej kan jag bara säga att det har varit mycket på senaste tiden! Jag jobbar på MBG och på min fritid jobbar jag åt ny generation och på nätterna gör jag sånt som jag har lust med... Idag är jag dock ledig till kl 15.00 vilket känns så gött som det kan bli. Senast jag skrev hade vi precis haft möhippa. Efter det har jag grattat mina vänner på studenten (gabbe bland annat som syns på bilden) och Sara och Jimmy gifte sej i helgen. Det var faktiskt ett väldigt roligt bröllop, väldigt lyckat och fint på alla sätt och vis... Jag är så väldigt glad för Saras skull (Jimmys också men ja ni fattar) hon (hatar att skriva de på detta vis men) förtjänar verkligen...kärlek...från en man liksom. Ja, nog om det, jag blir så himla sentimental av bröllop... Kanske lägger upp lite bilder sen? Vi får väl se... Annars rullar allt på. På midsommar ska jag jobba. FÖRESTEN! Jag har träffat min vän Jossans pojkvän nu och han är verkligen en sån bra kille! Och Matildas kille också! Och så träffade jag en gammal vän från några år tillbaka och det var så mysigt att prata med henne. Plus att Maja och Tomas har kommit hem från Indien och det är jättekul. Ja, livet leker helt enkelt!

Pöss

2 comments:

Arash Blogg said...

bror din saknar dig och är stolt över hur hårt och duktigt du jobbar! kepp it up och glad midsommar Emma vi syns inom kort...bless

ps.
kan inte du lägga ner vår ng blogg, jag har glömt lösenordet
ds.

Sara said...

kära emma
så ljuvligt att få läsa ett färskt inlägg från dig, trots att du är så upptagen! på tal om upptagen; när jag läste rubriken fick jag hjärtklappning. trodde att emma - "the human encyklopedia about men" hade lämnat unga kvinnors sällskap och blivit hittad..!
puzzo

ps. kommer du till europakonferensen nånting?