Friday, May 18, 2007

Jo annars är de fullt upp!

Hej. Hoppas du mår bra. Jag mår bra. Var det inte alltid så man inledde sina brev när man var liten så säg? Förrutom min grannes kompis. Min granne på 8 år fick ett kort från Mallorca från sin kompis för ett tag sen men det kom fel och hamnade i vår brevlåda i stället. Och det är verkligen inte så att jag läser andras kort från glada semesterfirare med mening det är bara det att jag inte har nån skam i kroppen. Hon ialla fall, började sitt brev såhär : "Hej här är det sol, hoppas det regnar hemma hos dej"... HAHAHA Snacka om skadegkädje. Vad hemskt att önska någon regn på det viset...

Förövrigt ringer Sara och jag som om det var det enda vi var kapabla att göra... Verksamhetsrapporter, uppdaterar meddlemmar o.s.v. Men det går bra nu kompis, det går bra nu. Solen börjar hitta hit igen och har vi tur kommer vi spendera morgondagen på stranden. På kvällen har vi ett u-möte i en kyrka i Malmö.

Förresten! Vi hade möte i Mönsterås i tisdags och det var helt och hållet fantastiskt. Pastorsparet var så mysiga, gödde oss med korv och choklad och lät oss sova så gott. Dessutom tyckte de om ny generation och ville gärna att vi skulle komma tillbaka. Ibland träffar man människor som typ är från Gud. Som änglar! Det var nog dom!

Hat gött, ät kött, väl mött, jag är trött!

3 comments:

Anonymous said...

och vi avslutade alltid breven med..
Skriv
Svar
Snart
Snälla

ja det var tider det! brevens tider!

Anonymous said...

hahaha! du ar sa sot. vet du verkligen inte vart monaco ligger? de ligger i frankrike, fast 10 min fran italien... har redan blivit tomatrod och allt! med solskyddsfaktor 25 2 timmar pa stranden. ja som aldrig branner mej.. men sa farligt ar de faktiskt inte. men ja ar iallafall brunare an jossan! en bedrift helt klart! (eller ja hoppas att ja ar det!) sa nar kommer ni a halsar pa da? kom NU! ja vill inte fylla 20 i min ensamhet... :P saknar dej! PUSS

Anonymous said...

kära, kära emma!
din blogg är så trevlig :)
kommer ni till gbg fredag lr lördag? vi kommer på fredan..ses snart!!
puzzo
www.myspace.com/saraolow