Tuesday, March 20, 2007

snuttegull_789@crossnet.se


Japp ni läste rätt! Mycket att göra just nu...Dagarna spenderar vi framför datorn och lägger in medlemmar, svara på mail etc. Kvällarna spenderar vi i telefon för att uppdatera våra medlemmar. Det blir sjukt många samtal man ringer. "Hej jag heter Emma och ringer från Ny Generation. Det är så att vi uppdaterar vårt medlemsregister och tänkte höra om det går bra att jag rabblar dina uppgifter så säger du till om nåt inte stämmer? Bra! Långåkravägen 17 i Glimåkra, din email är snuttegull_789@crossnet.se?..."

Men det är sånt som behöver göras. Förra veckan var Sara och jag ute på en härlig resa! Jag gjorde en underbar upptäckt nämligen de första vårblommorna och solen tittade fram. Asså jag blir så lycklig av solen. Euforiska floder av glädje bara sköljer in över min ande, själ och kropp. Ja jag vet att det kanske låter lite väl men jag vet inte hur jag ska beskriva det. Dessutom träffade vi massa härliga grupper och han med till och med fläskfilé i Växjö! Kan det bli bättre? Kolla förresten in den snygga Ball-Hallen i Strömsnäsbrk... Förlåt men det var faktiskt lite kul...

Idag har vi spenderat en dag i Hässleholm vilken var trevligt men aningen kallare än förra veckan. Snart börjar mitt NG år dra sej mot sitt slut och ja... det är ju spännande. Jag har kommit på att jag även måste skaffa mej en hobby. Så jag kastar ut frågan till er kära läsare, vilken hobby ska jag satsa på?

P.S Vill hälsa till en av min trognast läsare Sussie att jag uppskattar dej. Bara för att du är du D.S


5 comments:

Anonymous said...

du har ju en massa hoobies ju! de är snarare jag som behöver nån... nu börjar mina franskalektioner... bäst att sprinag till skolan å kolla vad de va för läxa :P puss puss

Anonymous said...

Emma, det går inte läsa.....??? Milla

Anonymous said...

jag tycker du ska ta upp ditt forna piano-intresse...HAHA, nejdå. förresten, vilken snygg tröja! gul is it? jättefin, en sån ska jag med köpa. jag drar till Paris a vendredi och jag ska go:a fashion big time! puss lovergirl.

Anonymous said...

Ja, inte vet jag om det är mej du menar, men jag heter ju Sussi i alla fall. Vad gäller hobby så skulle du kunna få vara hundvakt på dagarna till vår kommande valp. Vi får den kanske i maj och då behöver vi hjälp. Tänk på den du:-) Många kramar från Sussi

Anonymous said...

Vissa bloggar går ju inte att läsa! hjälp!/ Matilda